EazyMatch bevat een enorme hoeveelheid aan functionaliteiten. Op deze pagina hebben we bijna alles ondergebracht in categorieën. Klik verder op een van de functionaliteiten om meer te lezen. Uiteraard kunnen wij u ook telefonisch uitgebreide uitleg geven over de mogelijkheden van EazyMatch. Dit kan op telefoonnummer 020 – 22 12 705. Of via ons contactformulier, waar u tevens makkelijk een demo of offerte aanvraagt: Contact met EazyMatch.
Gebruik full-text-search op profielen of voer gerichte matches uit. Een krachtige combinatie voor succes.
Maak onderscheid in kandidaten op basis van je eigen matchprofiel. Weet wat je in huis hebt!
Plaats iemand m.b.v. van één vinkje in betreffende functiegroep, functienaam en functieniveau, etc.
CV’s worden automatisch opgeslagen als zoekveld. Vindt eigenschappen o.b.v. trefwoorden.
Creëer een chronologische contact-lijst. Alle mailtjes, telefoontjes, brieven en gesprekken op rij.
Al je mappen en documenten, altijd en overal beschikbaar voor iedere gebruiker.
Mail versturen en ontvangen in EazyMatch, direct gekoppeld aan de juiste personen.
Alle lopende zaken in één oogopslag. Bemiddelingsfasen zijn op basis van je eigen workflow.
Bespaar tot 85% van je tijd door cv-bestanden automatisch in te lezen.
Gebruik LinkedIn profielen voor het automatisch invullen van inschrijf- en sollicitatieformulieren.
Deel je klanten in specifieke groepen/categorieën, zodat je deze snel kunt opvragen.
Onder iedere klant kun je onbeperkt contactpersonen opslaan met contactgegevens, afdeling en functie.
Je kunt direct mailverkeer opstarten met een contactpersoon. Ontvangen e-mail is direct gekoppeld.
Per klant beheer je een vacaturelijst. je ziet direct welke vacatures actief zijn en gepubliceerd staan.
Iedere gebruiker kan in één oogopslag zien welke communicatie heeft plaatsgevonden.
Contracten, facturen of opdrachtbevestigingen staan online opgeslagen bij iedere klant.
Per klant en per vacature heb je continue zicht op alle lopende bemiddelingen.
Voor ieder succesvolle plaatsing kun je een dienstverband administreren (afspraken, salaris, uren, etc.).
Op iedere plaatsingen kun je wekelijkse urenstaten registreren. Je bepaalt zelf urensoorten en tarief.
Maak een vacatureprofiel op basis van een organisatie-eigen matchprofiel en categorisering.
Veel voorkomende vacatureprofielen kunnen eenvoudig gedupliceerd worden.
Zodra een kandidaat reageert op een vacature ontvangt de betreffende manager een notificatie per mail.
Met behulp van een simpel vinkje staat een vacature gepubliceerd.
Alle gepubliceerde vacatures of kandidaten kun je eenvoudig verspreiden middels verschillende jobfeeds.
Een doeltreffend portaal-site met diverse functionaliteiten. Meer dan een online visitekaartje!
Een slimme zoekfunctie genereert een resultaatlijst. Via de omschrijving klik je naar het sollicitatieformulier.
Van kandidaten worden cv-profielen online geplaatst. Een klant kan reageren op een profiel.
Slim zoeken op trefwoord of postcode straal, of maak gebruik van de vacature categorieën.
Kandidaten kunnen zich gemakkelijk inschrijven en direct solliciteren op vacatures.
Geef handig een overzicht van de top 5 vacatures weer.
Eenvoudig vacatures en nieuwsitems onder de aandacht brengen via social media.
Deel vacatures in aan de hand van persoonlijk ingerichte groeperingen.
Kandidaten zijn in staat zelf eigen account te beheren.
Altijd in staat om snel het juiste zoekresultaat te bereiken.
Houdt het overzicht en daarmee grip op je organisatie met de dashboard-functie.
Stel eenvoudig documenten op in een voorgeschreven stijl en format.
Afspraken, taken, deadlines en reminders inplannen en delen; het kan met deze uitgebreide agenda.
E-mails ontvangen en versturen én toch gewoon je vertrouwde e-mail programma blijven gebruiken.
Gemakkelijk adresgegevens invoeren middels de automatische adres-zoeker.
Altijd de beschikking over al je in- en uitgaande correspondentie met behulp van je persoonlijke inbox.
Vergaande personalisering zorgt voor een dicht bij de organisatie-eigen werkwijze.
Altijd op de hoogte worden gehouden wanneer een kandidaat reageert op een vacature.
Allerlei informatie in één oogopslag bekijken, selecteren, filteren, exporteren en printen.
Maak onderscheid bij matches op basis van profielen, middels het match-waarde-systeem.
Zoek in de inhoud van cv’s om een match tussen kandidaat en vacature te bewerkstelligen.
Het overzichtelijk opvragen van de fase, waarin een arbeidsbemiddeling zich bevindt en de status daarvan.
Exporteer gegevens naar diverse formats.
Het personaliseren van lijsten draagt bij aan een organisatie-eigen recruitment systeem.
Matchen van kandidaat en vacature gebeurt op basis van profielen met zelf in te richten criteria.
Maak onderscheid tussen afzonderlijke kandidaten, klanten en vacatures door middel van zelf in te richten categorieën.
Snel en eenvoudig een opmaak herhaaldelijk gebruiken voor het maken van o.a. cv’s, vacatures en correspondentie.
Stel verschillende gebruikersprofielen in, die de toegangsrechten tot bepaalde modules bepalen.
Meerdere organisaties beheren in één en hetzelfde online recruitment systeem.
Moeiteloos aanvullende en specifieke informatie aan kandidaten, klanten, vacatures en arbeidsbemiddeling toevoegen.